Πέμπτη 10 Φεβρουαρίου 2022

το καναλι μου

Οι σελίδες με τα γιατροσόφια μου ----------------------------------------------------------- https://giatrosofia-bartzokas.blogspo... ----------------------------------------------------------- πρακτικα γιατροσοφια σελίδα μου ----------------------------------------------------------- https://olagiatosriti.blogspot.com/ ----------------------------------------------------------- Πόνοι μυικοί δυνατοί τέλος σε 20 λεπτά με μία επάλειψη λουμπάγκο μέσης -αυχενικό -τενοντίτιδα καρπού -πόνους από φλεβίτιδα -πόνοι στα γόνατα-κατεβάζει πυρετό σε μισή ώρα - σφυγμούς με πιεση και τέλος στο βήχα αμέσως για 5 με 7 ωρες η και οριστικά και όλα αυτά δεξιά στην σελίδα μου που γράφει ετικέτες πώς θα τα κάνετε κ λ π . https://giatrosofia-bartzokas.blogspo... ---------------------------------------------------------------------- η σελίδα μου Πέρα από τα καλύτερα χέρια που σας την προσφέρει η κρέμα της εταιρείας Βαζελίνη . 'Όλα τα υπόλοιπα δοκιμασμένα από βιώματά μου και δοκιμασμένα σε φίλους . Τα γιατροσόφια δεν αντικαθιστούν την ιατρική και τα φάρμακα είναι συμπληρωματικά και όποιος θέλει τα δοκιμάζει . Είναι τα περισσότερα από βιώματα μιας ζωής .Για περιεχόμενα απο κ. τηλέφωνα, στο τελος της σελίδας κάτω απο αρχική σελίδα . Πατάμε επάνω στην προβολή έκδοσης ιστού και στο πλάι όλα τα περιεχόμενα της σελίδας μου . Κοινοποιείτε ελεύθερα την σελίδα . ΤΗΛ.693 190 1212 η viber Από ώρα 18 έως 20

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

-πρακτικά γιατροσόφια
στο τηλ. 693 190 1212
Χρήστος Μπαρτζώκας-γιατροσόφια στο γιου τιουπ το καναλι μου ,βίτεο τα δικά μου κοινότητα βιντεο απο τον κοσμο .